1952 - 1957 m. mokėsi Kauno taikomosios dailės technikume. 1957-1963 m. studijavo LTSR dailės instituto Grafikos fakultete. 1964-1968 m. žurnalo „Moksleivis” , 1969-1979 m. leidyklos „Mintis” meninis redaktorius. Nuo 1978 m. kūrybinis darbuotojas, leidyklų, redakcijų, galerijų bendradarbis. Nuo 1970 m. Lietuvos fotomenininkų sąjungos narys.Pirmą kartą išleistas R. Dichavičiaus fotografijų albumas Žiedai tarp žiedų (Vilnius, 1987, 1988, 1989, 1990, 1996) susilaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo visoje tuometinėje Sovietų Sąjungoje. Vėliau albumas perleistas ne tik lietuvių, bt ir rusų, vokiečių kalbomis.Pirmąkart okupuotos Lietuvos fotografijos mene buvo sugriautas nuogo moters kūno, kaip kažko gėdingo ir nepriimtino sovietiniam piliečiui, tabu.Parengta pagal: J. Pekarskio straipsnį „R. Dichavičius - Lietuvos žiedų valdovas” in: Valstiečių laikraštis, 2008 m. lapkritis.1952 - 1957 m. mokėsi Kauno taikomosios dailės technikume. 1957-1963 m. studijavo LTSR dailės instituto Grafikos fakultete. 1964-1968 m. žurnalo „Moksleivis” , 1969-1979 m. leidyklos „Mintis” meninis redaktorius. Nuo 1978 m. kūrybinis darbuotojas, leidyklų, redakcijų, galerijų bendradarbis. Nuo 1970 m. Lietuvos fotomenininkų sąjungos narys.Pirmą kartą išleistas R. Dichavičiaus fotografijų albumas Žiedai tarp žiedų (Vilnius, 1987, 1988, 1989, 1990, 1996) susilaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo visoje tuometinėje Sovietų Sąjungoje. Vėliau albumas perleistas ne tik lietuvių, bt ir rusų, vokiečių kalbomis.Pirmąkart okupuotos Lietuvos fotografijos mene buvo sugriautas nuogo moters kūno, kaip kažko gėdingo ir nepriimtino sovietiniam piliečiui, tabu.Parengta pagal: J. Pekarskio straipsnį „R. Dichavičius - Lietuvos žiedų valdovas” in: Valstiečių laikraštis, 2008 m. lapkritis.
„Laikydamasis žanro kanonų, autorius mato vien formų grožį ir mums pasakoja ne apie konkrečias individualybes, bet apie pačią gamtą, įsikūnijusią moters kūne. Jis nesuminkština kontūrų, neuždengia kūno rūko skraiste, nesiima jokių techninių manipuliacijų, nes jam moters kūnas yra gamtos dalis: bangų, purslų, saulės blyksnių, vingrių smėlio klosčių, pakrantės akmenukų, keistai išsikerojusių šakų labirintų ar žolių atšvaitų tąsa. (...)
Įdėmiau peržiūrėję ciklo nuotraukas, rasime daugybę vaizduojamojo meno klasikos citatų: ir iš bangų putų gimstančią Venerą, ir girios tankmėje už medžių besislapstančias laumes, palaidais, iki kulkšnių nusidriekusiais plaukais, (...). R. Dichavičius, bandantis sujungti ir perteikti kūno, dvasios bei gamtos harmoniją, yra nuoseklus romantikas, ištikimas dar jaunystėje pasirinktam principui.”
Parengta pagal: Lietuvos fotografijos mokykla, sud. T ir J. Kuzminai, Kaunas: KJŽC, KMTKC, 2009, p. 44