„Jo kūryboje dominuoja autoportretai ir portretai, mažesnę jos dalį sudaro peizažai (...). Tapybinės kalbos požiūriu Algimantas Stankevičius laikytinas itin talentingu koloristu, sugebančiu manipuliuoti tiek šaižiais spalvų disonansais, tiek harmoningais jų sąskambiais. Pirmuoju atveju jis artimas Van Goghui, antruoju - Bonnard‘ui ir į jį panašiems autoriams. Nurodytina, kad abu spalvinio kalbėjimo būdai neretai jungiami viename paveiksle. Spalvina įtampa - vienas minėtojo didelio dvasinio krūvio sugestijos šaltinių. (...)
Dailininko kūryboje podažniai susiduria dar du skirtingi fenomenai: tapybiškumas ir grafiškumas. Pirmasis labiau būdingas personažų kūnams, paveikslo fonui, o antrasis - veidams. Iš šios sandūros Algimantas Stankevičius irgi išspaudžia didelę naudą: regime įdomų plastinį konfliktą, kuris ne tik kad neardo paveikslo vienovės, bet yra vienas svarbiausių jo savitos ir dvasinės atmosferos faktorių.”
A.Andriuškevičius, Lietuvių dailė: 1975-1995, Vilnius: VDA leidykla, 1997, p. 151-152.
Pavadinimas | Kaina |
---|
Pavadinimas | Pradinė kaina | Pardavimo kaina | |
---|---|---|---|
Portretas | |||
Autoportretas / Pieva | |||
Autoportretas | |||
Peizažas su kryžiumi | |||
Peizažo eskizas | |||
Prie upės | Parke (dvipusė akvarelė) |